Доставка:
Оплата:
Для того щоб скористатися послугою "Оплата частинами" або "Миттєва розстрочка" необхідно мати картку Приватбанку "Універсальна"
Кредитний ліміт по карті повинен бути більше або дорівнювати сумі покупки. Дізнатися кредитний ліміт можна відправивши смс з текстом "Chast" на номер 10060 або зателефонувавши на номер 3700 і уточнити у оператора контакт-центру Приватбанку.
Оплата частинами можлива на термін від 1 до 6 місяців.
Комісія Приватбанку за послугу "Оплата частинами" становить 0,01% / місяць - при використанні особистих коштів на картці.
Для того щоб скористатися послугою "Миттєва розстрочка" необхідно мати картку Приватбанку "Універсальна".
Кредитний ліміт по карті повинен бути більше або дорівнювати сумі покупки. Дізнатися кредитний ліміт можна відправивши смс з текстом "Chast" на номер 10060 або зателефонувавши на номер 3700 і уточнити у оператора контакт-центру Приватбанку.
Миттєва розстрочка - можлива на термін від 1 до 24 місяців.
Комісія Приватбанку за послугу "Миттєва розстрочка" - 2,9% / місяць - при використанні особистих коштів на картці.
При використанні кредитних коштів карти додатково нараховується комісія 4,0% /місяць.
Код ЄДРПОУ: 39154123
Юридична адреса: 03134, м Київ, вулиця Пшенична, будинок 9 Б
Поштова адреса: 03134, м Київ, вулиця Пшенична, будинок 9
Поточний рахунок: UA833802690000026002056216731
Найменування банку: ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
МФО Банку: 380269
Індивідуальний податковий номер: 391541226583
Прийом і повернення товару:
При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.
Що робити, якщо виявлено брак?
Ми прагнемо бути максимально лояльними до наших покупців і в повній мірі дотримуємося вимог закону "Про захист прав споживачів". При необхідності повернення товару Вам необхідно надати:
- товар (і всю його комплектацію) в непошкодженій упаковці і з непорушеною цілісністю пломб;
- товарний чек;
- гарантійний талон;
- акт на списання товару, виписаний сервісним центром (у випадках, коли повернення товару здійснюється через неможливість його гарантійного ремонту);
- паспорт та ідентифікаційний код.
Повернення грошей за товар проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві протягом 7 днів з моменту пред'явлення відповідної вимоги